Informace o nákupu!
Zde naleznete potřebné informace ohledně nákupu v našem obchodě
Vyřízení objednávky a doručování:
Bezprostředně po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře obdržíte do své e-mailové schránky potvrzení o objednávce.
Pokud se tak nestane, pravděpodobně jste do objednávky chybně vyplnil(a) e-mailovou adresu. V tomto případě nás kontaktujte e-mailem na info@trafika12.cz ohledně opravy Vaší e-mailové adresy.
Vaši objednávku nejpozději následující pracovní den zpracujeme a pokud je vše v pořádku (zboží máme skladem na provozovně, nebo skladem u dodavatele a máme od Vás řádně vyplněný objednávkový formulář), vyřídíme ji. Do e-mailové schránky obdržíte potvrzení o vyřízené objednávce.
Následuje předání přepravci k doručení.
Od této chvíle Vás o doručení zásilky informuje přepravce, kterého jste si zvolil(a) v objednávce.
Platby:
Máte-li objednávku na dobírku, zaplatíte za zásilku kurýrovi PPL, poštovnímu doručovateli, nebo ve výdejním místě Zásilkovny.
Je-li objednávka plně uhrazena běžným bankovním převodem, budeme Vás o tom informovat e-mailem. Instrukce k platbě naleznete v potvrzovacím e-mailu o objednávce.
U objednávkek zaplacených předem již nic kurýrovi, poštovnímu doručovateli, nebo ve výdejním místě Zásilkovny nehradíte!
Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
Jak postupovat
- V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - Trafika 12, Petr Janoušek, Jungmannova 547, Říčany, 25101. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
- Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
- Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
- Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
- U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na info@trafika12.cz , nebo na tel.č.: 732 847 213 .