ZÁSILKOVNA VŽDY ZDARMA !!! (1000+ VÝDEJNÍCH MÍST PO CELÉ ČR)

Informace o nákupu!

Zde naleznete potřebné informace ohledně nákupu v našem obchodě

 

Vyřízení objednávky a doručování:

Bezprostředně po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře obdržíte do své e-mailové schránky potvrzení o objednávce.

Pokud se tak nestane, pravděpodobně jste do objednávky chybně vyplnil(a) e-mailovou adresu. V tomto případě nás kontaktujte e-mailem na info@trafika12.cz ohledně opravy Vaší e-mailové adresy.

Vaši objednávku nejpozději následující pracovní den zpracujeme a pokud je vše v pořádku (zboží máme skladem na provozovně, nebo skladem u dodavatele a máme od Vás řádně vyplněný objednávkový formulář), vyřídíme ji. Do e-mailové schránky obdržíte potvrzení o vyřízené objednávce.

Následuje předání přepravci k doručení.

Od této chvíle Vás o doručení zásilky informuje přepravce, kterého jste si zvolil(a) v objednávce.

 

Platby:

Máte-li objednávku na dobírku, zaplatíte za zásilku kurýrovi DPD, poštovnímu doručovateli, nebo ve výdejním místě Zásilkovny.

Je-li objednávka plně uhrazena běžným bankovním převodem, budeme Vás o tom informovat e-mailem. Instrukce k platbě naleznete v potvrzovacím e-mailu o objednávce.

U objednávkek zaplacených předem již nic kurýrovi, poštovnímu doručovateli, nebo ve výdejním místě Zásilkovny nehradíte!

 

Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - Trafika 12, Petr Janoušek, Jungmannova 547, Říčany, 25101. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

 

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na info@trafika12.cz , nebo na tel.č.: 732 847 213 .